What's new

EVOLUTII SI TENDINTE DIN LUMEA SEO, EXPLICATE DE SEODECODE.RO

Blaze

Active member
Evolutia motorului de cautare nu face altceva decat sa oblige site-urile sa se supuna unor reguli stricte privind reperele de calitate. Se impune urmarirea unui mod complex prin care experienta unui utilizator sa fie imbunatatita. Stim de asemenea ca exista peste 200 de factori ce dicteaza in fapt cum sunt clasate site-urile in ierarhia de calitate si relevanta. De aceea, SeoDecode.ro explica si manierele actualizate prin care se poate obtine o indexare buna, cu referire la cateva noutati ale acestui an.


CE S-A SCHIMBAT
Poate prea mult spus ca s-a schimbat ceva, mai degraba s-a accentuat, iata cateva aspecte de mare importanta la ora actuala ce pot face diferente in abordarea gandita pentru o campanie seo.

AMP mai important ca oricand
Este un mark-up ce provine de la Google, cu menirea de forma pagini mobile ce sunt foarte rapide. Ne-am dat seama cu totii cat de importanta este viteza cu care aflam inflormatiile, deci viteza cu care se incarca un site pe care il accesam.

Acest instrument vine in ajutorul site-urilor si culmea este chiar usor de folosit. Desi sunt si cei care nu se bazeaza pe AMP, acestia nu primesc o penalizare, dar o diferenta se face desigur. Se stie cum e cu seo, fiecare detaliu conteaza. Google penalizeaza in schimb pe cei care au un site lenes.

Cautarile vocale, in crestere
O tendinta de actualitate este reprezentata de cautarile vocale. Ceea ce se crede a fi o tendinta mai ales in randul utilizatorilor din America, unde un procent de 20 este semnalat a fi legat de cei cu preferinte pentru vocal, devine in viitorul apropiat chiar o referinta.

Ce trebuie spus despre astfel de cautari este ca nu schimba intr-un mod radical bazele seo, insa sunt si ceva aspecte de avut in vedere. Spre exemplu, subtitlurile, acele h1, h2 si asa mai departe, ar fi bine daca sunt formulate de tip intrebare. Ca o completare, textul vine si sa lamureasca cu privire la intrebarile posibil existente. Sunt de apreciat informatiile complexe si detaliate, precum si o pagina de FAQ unde sunt asternute intrebari si raspunsuri dintre cele mai comune ale celor care ajung pe pagina ta.

Machine learning
Daca nu ai auzit de RankBrain atunci ar fi cazul sa te documentezi. Dupa cum spun si cei de la SeoDecode.ro mecanismul RankBrain este unul interesant. Pentru ca 15 procente din cautari noi, ale utilizatorilor care folosesc cuvinte cheie noi. Astfel, algoritmul cu pricina intuieste ce anume ar dori utilizatorul sa caute. Google trebuie sa stie tot, astfel ca nu te va lasa fara raspuns.

Pentru a optimiza site-ul tau pentru RankBrain este indicat sa folosesti instrumente care sa iti arate ce cuvinte ai similare cu cele care iti sunt cuvinte cheie. Foloseste-te de aceasta informatie si redacteaza articole ce sunt utile, relevante si bine informate. Cu articole lungi, chiar foarte documentate, ai sansa sa demonstrezi calitatea de continut. Implicit, asta inseamna un mare plus pentru site-ul tau.
 
Top